lördag 24 mars 2012

Cykeltidningen Kadens igen

Fiskade upp ytterligare ett nummer här i Stockholm där aprilnumret hade kommit i butiken. Se vem som dök upp i den!


Spännande! I övrigt levererar Sverige riktigt bra vårväder. Verkar ha prickat in en bra helg och ryktena säger att även Bergen har strålande väder. Hoppas det inte är för många bra dagar där nu när jag är borta bara. Statistiskt sett är det ju ca 10 solskensdagar per år och det vore ju tråkigt om hälften brändes av nu. Dock har jag åkt på dödsbakterier a.k.a förkylning som håller mig undan träning. Lika bra det kanske eftersom jag ändå är cykellös här i Stockholm och skulle jag få för mig att springa börjar ju ledband och saker gå av. Får njuta av träningspaus och jobba på nedförsbacke vikten istället.

Hörs

Inga kommentarer: